torsdag 12 september 2013

Måste passa på! ;)

Idag hade vi orientering igen men idag var vi tvungna att springa själv men de gick ganska bra ändå! :)
Efter skolan åkte jag och Felicia till Emma Å en sväng
Sen åkte Felicia hem till  valbo igen och jag drog ner på stan för att köpa skinvästen men de tog inte lång tid innan jag fick ett sms att hon glömt laddaren hos mig men som tur var lämnade jag nyckeln hos Sofie så slapp åka hem och öppna åt na ;)

Efter stan åkte jag hem och lagade mat och tog med ner till sofie och felicia så att jag slapp äta själv sen har vi legat framför tv hela kvällen och tryck i oss godiset som vi åkte och köpte efter maten ;)

Typ vid 11 gick jag upp till mig och Felicia åkte hem men jag fick humör för att städa och jag hatar att städa så de var bara att ta tillfället även fast klockan blev nästan 1 innan jag blev klar, men fint och rent blev de :D 

Nu ska jag sova och hoppas att jag tar mig upp imorgon vid 15 i 8 när klockan ringer ;)
God natt!<3
SNYGGASTE PYJAMASEN XD


2 kommentarer:

  1. Hahaha kliva upp kvart i, du hade inte ens klivit upp 20 över xDDDD

    jag vill ju va som du..u, jag vill se ut som du gå som du..duuuuu det vill jag nuuu! HAHAHA <3

    SvaraRadera