torsdag 5 september 2013

Deppdag men vet ej varför:/

Var hemma idag oxå, så nu är de bara 1 avsnitt kvar av första säsongen av hart of dixie ;)
Hatar mitt hår just nu!! 
ser så ovårdat och slitet ut :( 
Så funderar på att göra en lite förändring och färga ombre :D  

Sen har jag känt men allmänt depp idag :/ 
Vet inte varför heller :(
Hoppas de känns bättre imorgon! 
Är grymt taggad för party imorgon iallafall så de ska nog gå över :D

Aja nu ska jag snart skypea lite med Bella, äta sen vid 9 åker jag till Gävle och sover för imorgon är de skola:(
 Varit hemma men har fortfarande ingen ork för skolan och taggad till 0 även fast de är bakning hela dan!!!!
Sen missar jag carries diares ikväll oxå :(

aja nu ska jag rycka upp mig så hörs vi!!!! <3

2 kommentarer:

  1. Du är depp för du bara är hemma..wait til tomorrow! ;) hihihi puss älskar dig!<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aa, går dagen blev inte jätte lyckad men jag fick vara emd dom jag älskar så jag är nöjD!!
      Puss Älskar dig med! <3

      Radera