måndag 16 september 2013

Helgen

I lördags så vaknade jag hos Bella sen såg vi på tv lite sen åkte jag hem och åt och sen åkte vi till Sara och pluggade till Bellas religonsprov, även fast de är tråkigt så gjorde vi de kul på vårt egna kul ;)  sen myste vi lite och pratade :D Har sakna dom så sjukt mkt <3

Söndags: vaknade hos Bella sen åkte jag hem och packade sen åkte jag och mamma till Gävle och fixade spegel, tavlor och massa annat i lägenheten J

Idag har jag gått i skolan till 4 sen så gick jag på stan en sväng och sen åt jag, såg på tv och sen sov en stund ;)

Mitt internet på mobilen är slut och finns inge wifi i lägenheten så måste blogga i skolan eller hemma i alfta :(

2 kommentarer:

  1. äsh det ordnar sig, haha ;)

    Så himla fin min lilla ängel!<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aa de gör väl de ;)

      Tack desamma min självfrände!<3

      Radera