söndag 29 september 2013

Helgen :)

I fredags fick vi sluta tidigare så kunde ta 12 tåget hem :) 
Eftersom mamma fyllde år i onsdags så firade vi henne på fredagen och de va skönt och umgås lite med familjen oxå å så :)
på lördagen var jag ute och övningskörde, sjukt kul att de bara är några eller några och några ett halv år tills man kan ta bilen själv och åka jorden runt om man så vill :D
  Sen på kvällen åkte jag till Saras pappa för hon var där :)
Vi kollade först på Croodarna, en teknad barnfilm för att vi hade hört att den var jätte bra så vi tänkte att vi skulle kolla om den va de och den var helt grym! ;)
Sen såg vi skräckfilmen Sinister, inte så jätte läskig men man skulle ju aldrig vågat se sen själv ;)

Idag har vi spelat Fifa och sen körde jag lite GTA  och Sara satt och heja på ;)
  Vid 3 åkte jag hem och åt lite sen tog jag tåget till Gävle.
Nu sitter jag i sängen och ser på Wallander och springer och diskar lite i pauserna xD
Så nu måste jag diska igen och hämta kladdkaka XD 
Hörs! <3

2 kommentarer:

  1. hahaa sista meningen: "Så nu måste jag diska igen och HÄMTA KLADDKAKA XD
    Bästa! :D

    Önskar jag kunde varit med er<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha XD

      Önskar du varit med men de blir fler gånger! :D <3

      Radera