söndag 8 september 2013

Inte haft så kul på länge!!

Igår var jag, Nanny, Bella och Lotta på Smurfarna 2 på bio ;)
sen missade vi bussen hem så jag och Bella bestämde oss för att se en till film men Lotta var tvungen att åka hem så hon och Bellas syrra åkte med nästa buss hem.
Sen efter bion åkte Bella och jag till Hennes farmor för Nanny var där så deras mamma skulle hämta oss där
Och jag tror jag inte garvat så mkt på länge som jag och bella gjorde när vi där, 
Där har dom verkligen humor dygnet runt!!

Idag har jag hjälpt till med målning till altan, inte så jätte kul när solen steker på som bara den men hade nå att göra iallafall ;)
Sen kom min morbror och hans tjej och hennes barn tror jag de va och fikade och dom tyckte att jag skulle lägga ner min bagar karriär och bli modell istället ;) 
Haha XD 
Ikväll bär de av till Gävle igen för en vecka med skola....
Måste nog hitta något som gör mig på bättre humör eller nå för är så sjukt skoltrött och bara gått 3 veckor eller nå :/ 
        Nu ska jag gå ut och måla klart sidorna men vi hörs förmodligen ikväll ;D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar