söndag 1 september 2013

...

Gårdagens planer sprack :(
Så jag fick mysa med Bella en natt till istället <3
Just nu sitter jag med min bästa i hennes kök och lyssnar på musik<3
Snart ska jag hem och packa och ladda upp för en ny vecka med nya möjligheter till kärlek, vänskap och massor av annat! <3

Jobbigt och lämna de man älskar här och åka till Gävle för en vecka av plugg igen men veckorna går ju fort så snart blir de helg igen och massa mys igen! <3

Ska försöka få med en spegel till Gävle nå tag oxå så jag kan ta dagens outfit men än så länge så finns bara korta speglar som inte hela jag ryms i  :/ 

Nu ska jag ta mina saker och bege mig hem :( 
Träffa familjer lite sen till ensamhetens place med disk :(  
Ska föröka övertala Felicia att sova med mig inatt ;)

Veckan börjar ju för jävligt med att gå till 5! 
Orkar inte skola!!!

Skicka lite positiv energi folket så hörs vi! ;**
#loveya

2 kommentarer: