tisdag 10 september 2013

Lektionen blev inställd så blev ledig ;)

Idag skulle vi bara haft historia men eftersom halva klassen skulle till "arkiv Gävleborg" så trodde andra halvan att de var lediga men de blev inställt så när vi kom dit så fick vi reda på att vi skulle dit en annan dag sen fick vi sluta  ;) 
SKÖNT!
Så om 20 min typ så drar jag Felicia, Sofie och Emma om hon är vaken ner på stan och kollar lite och kanske köper nå får väl se ;D 

Tänkte åka hem idag först men Bella ska på kalas så hon kan ändå inte ses så åker hem en annan dag istället tror ja :)
  Sen måste jag försöka hitta en tid hos någon frisör innan onsdag nästa vecka för då har vi skolfoto och då vill jag att mitt hår inte ska se såhär kaos ut!
  Men nu måste jag göra mig i ordning sen går jag ner till Sofie och Felicia :D 
Men vi hörs nog ikväll! :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar