torsdag 17 oktober 2013

Träningsvärk så de bara skriker om de!!!

Efter gårdagens idrott så hade jag as ont i ben och mage och sen så hade vi boxercise idag så kan knappt gå nu så får väl se hur de går imorgon ;)

Just packat ner alla kläder jag ska ha med hem eftersom jag åker hem imorgon i 6 veckor för apl och lov :D 
  dock fick bara kläderna plats i resväskan så måste hitta något annat att lägga resten i XD

Sen är de bara disken och äta upp allt i kylen kvar ;) 

så de är bara att sätta igång så jag kan krypa ner i sängen med min chokladpudding vid 9 och se "Hela Sverige Bakar" :D 
Hörs! <3

2 kommentarer:

  1. mm chokladpudding..fett längesen jag åt det! ;) var nog när du gjorde till mig och Sara hos dig i din lägenhet <3 gott som faen! XD

    SvaraRadera
    Svar
    1. aa de va fett länge sen! haha ofta? XD <3

      Radera