måndag 14 oktober 2013

Helgen m.m

Fredag: Våran lärare ville prova nå nytt så vi gjorde smoothie på bagerilektionen;)
Efter skolan åkte jag hem och åt jag hos mormor med familjen och några släktingar sen jobbade i kiosken på hockeyn med Bella sen så sov jag där <3

Lördag: åkte till Gävle med Sofie sen så kom de lite folk dit på kvällen, även om de blev färre än de skulle så hade vi ganska kul :D 
Söndag; vaknade och då gick vi och åt kebab sen lämnade vi Elias och Pontus som skulle med bussen. 
Sen när vi ska går ska jag hoppa bock över en typ stolpe men failade flög rakt ner i macken med en smäll...
#fail!
Sen gick vi på stan en sväng och kollade på lite kläder och sen åt vi.
På kvällen gjorde vi kladdkaka och pluggade lite sen sov vi ;)

Idag har vi haft en hyfsat intensiv dag i bageriet så vi slutade närmare 5 :/
Då åkte jag hem och åt sen Bella en snabbis för att vi var tvungen att fixa en snabbgrej<3
Imorgon är ja ledig så då ska jag plugga och sånt typ :/
Hörs! <3  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar