söndag 26 juli 2015

Persmässan

I helgen har jag både jobbat och festa ;) 
Fredagen börja med jobb från 08.30 till 20.20 
När jag sluta åkte hag hem och fixa mig 
tog sen bilen till Alexandra med sara där alla andra var :)
Vid 22 gick/åkte vi till persmässan (de gick o jag körde brevid;)) 
När de va slut åkte jag o hämta älsklingen hos en kompis och blev kvar ett tag :)
Hade en grym kväll även fast jag va den ända nyktra :)
Vid 7 ringde klockan för jobb efter 3 timmars sömn....
Kom typ inge kunder i början och var så sjukt trött så trodde jag skulle somna sittandes
Men när de börja komma kunder blev jag piggare :)
Dock blev svin rädd och skvatt för trodde de va en riktig sköldpadda på rullbandet xD
Slutade klockan 3 och då åkte jag och köpte mat åt mig och älsklingen 
Sen la jag mig och sov till 7 och då orkade jag inte åka nånstans
Så Jossan kom och hämta sina pengar hon hade glömt i min kavaj 
Efter de hade åkt blev jag pigg och taggad så fixa mig 
Och väntade på Daniela skulle hämta mig :)
Vi drog till Alle och förfestade och vid 22 drog vi iväg för dag 2! 
Hade även denna kväll grymt kul!
Men de bästa var att komma hem till min älskling efter en långdag! <3

2 kommentarer:

  1. Själv var man hos mormor och morfar medans dom drack hemma med släkt och grannar fredagkväll och lördagkväll blev jag och Rickard ensamma för dom var hos nå grannar och drack då med XD HAHAHAHA

    SvaraRadera