söndag 10 maj 2015

Så jävla lycklig för att denna unge kom till världen

I helgen har jag haft min släkt på besök och ätit tårta!
Och med min släkt kommer ju även min älskade kusin! 
Ingen kommer någonsin förstå hur lycklig jag är för att denna unge kom till mitt liv! 
Jag är person som helst skulle velat haft barn för 10 år sedan om de hade varit möjligt
Men så funkar de ju inte! 
Man behöver inkomst, mognad och mkt mer! 
Och därför så gör denna unge mig så himla lycklig! 
För hon kan jag träffa och mysa med även om jag inte har inkomst än ;) 
Tack för att du finns världens goaste unge! 
min tårta jag gjorde på praktiken :)

2 kommentarer:

  1. Största lyckan måste vara att ha en kusin som du! Att få vila i en trygg och snygg famn ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hon är så underbar denna flicka asså! <3

      Radera