torsdag 27 februari 2014

sak samma!

just nu sitter jag och försöker göra klar naturkunskaps uppgiften men ne.se funkar inte så går inte att göra klar den.. drygt! 

har svenska 2 på individuella valen men asså nu ger jag fan upp den kursen och inser att jag är för osmart..
2 stora uppgifter efter som jag inte klarar att göra själv för jag är så korkad plus massa små saker oxå..
vill jag plugga vidare så får jag väl plugga upp dom kurserna senare då för nu klarar jag inte av dom!

känner att de är bättre att satsa på dom kurserna som jag måste ha godkänt i för att få yrkesbehörighet! 
sen körkortet oxå som jag måste satsa på! 

Alltid varit lite lat när de gäller skolan men den här gången är de helt enkelt för svårt! 

 

2 kommentarer:

  1. Svenska är nog fan det svåraste ämnet man normalt har i skolan.. :/
    alltså om man inte lägger till kinesiska eller nå annorlunda ämne då xD

    SvaraRadera