tisdag 7 januari 2014

In your arms!

I söndags sov jag hos Bella och dagens efter körde vi " just dance 2014" sjukt kul för ingen hade kört för så de va ganska jämt emellan åt ;D 
sen vid 9 åkte jag hem och åt popcorn och choklad i väntan på älsklingen och när han kom åt vi popcorn och kollade på the walking dead :D
Sen vid 6 gick vi och la oss och sov till 2 :) <3

Nu sitter jag själv och kollar på tv och 
pluggar lite smått och sen ska jag packa för imorgon drar jag till gävle igen.. orkar inte skolan för är massa skit som ska lämnas in och jag hatar stress! :/
Aja nu ska jag äta sen se på tv och fortsätta plugga <3
hörs! 


1 kommentar:

  1. Jag önskar dig hur mycket lycka till med skolan som helst! <3
    Puss älskar dig bästa kompis! ^^<3

    Bro fist, sis fist, child mist, fuck this! - så blir det nog när jag börjat skolan igen med allt cp-plugg XD

    SvaraRadera