söndag 15 december 2013

Massa plugg...

Haft en sjukt grym helg!!!
Först lucia hela dan på fredagen till kl 20 i 9 på kvällen sen drog jag med ett försenat tåg till Gävle men hoppade först på fel tåg men märkte de innan de hann åka som tur var ;)
Väl framme var de PARTY! 
KUNG kväll! <333

På lördagen sov vi till 3.. ;) 
sen gick jag, Peter, Joppe och Jonathan och åt på American take a way men dom va så seg på att göra pizzor så vi missade tåget med en minut så vi fick ta de mot hudik en timme senare istället ;) 
Hoppade av i Söderhamn och fick skjuts av pappa därifrån för annars skulle jag missa lucia uppträdandet kl 7  sen hade jag lucia uppträdande på Gästis vid 7 då och efter de åkte jag till Bella och sov över där :D
och idag har jag en så länge bara kommit hem från Bella och ska nu börja med massa plugg.. :(

Sen fick vi en Aladdin ask och ett inramat lucia kort igår oxå :D 

Helgen får 11 av 10 cupcakes ;)

2 kommentarer: