lördag 30 november 2013

klagar inte ;)

Nu är min apl period slut 
Har lärt mig sjukt mkt och haft sjukt kul med dom underbart roliga människorna jag jobbat med! 

Igår hade vi vårt första luciaframträdande och gick förvånansvärt bra! 
trodde de skulle vara mkt nervösare! :D 
sen hade jag myskväll <3 


Idag skulle jag göra en tårta till pappa eftersom han fyllde år i torsdags men då va han inte ledig så vi ska fira han imorgon efter jag haft 2 och 3 uppträdandet 
men de blev ingen tårta för min botten blev som en skumgummi madrass och fick inte att använda och då hade jag inte någon ork kvar att göra om den och mamma behövde ugnen till maten 
får se om jag hinner göra en imorgon annars får jag gått göra han på något annat sätt <3

ikväll blir de att vara med sötisen iallafall! 
För imorgon åker jag tillbaka till Gävle och skola, men kommer hem typ varje dag nu innan jul för de är så mkt med lucia och sånt :D <3

3 kommentarer:

  1. Har du förstört kameran? det är en svart blupp på skjortan :o

    SvaraRadera
    Svar
    1. du som har lortig spegel pulver! XD

      Radera
    2. helt säker, tycker jag har fått snapchatbilder med en prick på faktiskt ;)

      Radera