onsdag 21 augusti 2013

Slut på sommarlovet :(

Haft ett otroligt bra sommarlov och fått många minnen jag aldrig kommer glömma! <3

Idag började allvaret, bara 2 år kvar nu sen ska vi ut i arbetslivet och de kommer nog gå sjukt snabbt!
Vi fick ett ganska chill schema tycker jag och de ska vi nog kunna stå ut med till jul :)
Dock har vi historia och de är inte mitt roligaste ämne de vill säga mitt sämsta ämne men på grund av att schemat är så pass chill ändå så ska de nog gå :)

Började halv 10 idag och slutade typ 10/20 över 10 ;) chill!
då drog vi på stan och vissa av oss åt sen åkte vi och handlade mat ;D
När jag kom hem gjorde jag mat men läste fel på riset så de brändes XD så fick göra om de
Sen la jag mig vid tv och somnade och sov 4 timmar ;) 
Skönt!

Nu ska jag äta lite chokladpudding och sen göra en video eller knäppa kort på de jag köpte i helgen :)

Vi hörs senare! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar