måndag 1 juli 2013

HATE!

Fy fan vilken jävla skit dag!
Vill bort från helvetet helst nyss!
Får inte åka till sundsvall heller! :@
tack för att ni just förstört min och bellas sommar! 
Tack!

Var ingen ordinarie personal på mitt jobb idag och hon som jobbat där ett tag var på lunch så kan fick typ berätta vem som skulle ha vad och allt sånt, tycker de är lite dåligt!

Bellas är ute och håller på och hjälper sin pappa med nå så hon svarar inte på sms men ska försöka få Sara oxå att hitta på nå så kan vi ses alla tre! :DDD
Tack För att ni finns Bella & Sara ni som håller orken kvar! <3

Var till tandläkaren nyss oxå, gick åt helvete där oxå!

Förlåt om jag tar ut min ilska här men jag måste få ut den någonstans och vill inte drabba mina vänner!<3

Spelar ingen roll hur många motgångar jag kommer mötas av, JAG TÄNKER INTE SLUTA LE! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar